Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене и когато е студена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Kamen
    Ходих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.
    Виж ако можеш да вземеш от някъде друг дебитомер и пробвай как ще върви,защото понякога на диагностика не показва че има проблем с туй нящо.Поне при мен докато не го смених така и не показа нищо на диагностика.Във Ванто я закачаха 3 пъти и все добре а пък тя не откъсва,та така де ако намериш друг,пробвай.
    2011 Giulietta MA-ex
    1995 155 1.8 TS 8V
    2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от wrc
      Първоначално публикувано от Kamen
      Ходих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.
      Виж ако можеш да вземеш от някъде друг дебитомер и пробвай как ще върви,защото понякога на диагностика не показва че има проблем с туй нящо.Поне при мен докато не го смених така и не показа нищо на диагностика.Във Ванто я закачаха 3 пъти и все добре а пък тя не откъсва,та така де ако намериш друг,пробвай.
      А като загрее колата тоз дебитомер да не се оправя сам
      Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

      Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

      Comment


      • #48
        На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
        Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Kamen
          Първоначално публикувано от wrc
          Първоначално публикувано от Kamen
          Ходих да закачам колата на компютър и майстора ми каза че всичко било наред и се съмнявал че ми биле подпушени дюзите. Каза да сложа една добавка на STP за отпучване на дюзите и ми гарантирал 99% че щяла да се оправи колата. Вика ми сутрин като е студен и дюзите припикавали и работели на 5 ms а като загреели почвали да работят на 3 ms и някви такива неща дето не ги разбирам. Ще пробвам с добавката дано се оправи. Нищо не губя.
          Виж ако можеш да вземеш от някъде друг дебитомер и пробвай как ще върви,защото понякога на диагностика не показва че има проблем с туй нящо.Поне при мен докато не го смених така и не показа нищо на диагностика.Във Ванто я закачаха 3 пъти и все добре а пък тя не откъсва,та така де ако намериш друг,пробвай.
          А като загрее колата тоз дебитомер да не се оправя сам
          Ами не просто когато не е в час студена се усеща повече защото колата е по чуствителна и е напълно възможно да е от него
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Detron
            На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
            Можеш ли да приложиш симка за да видя къде се намира въпросната котва и електромагнит за да ги почистя и аз. Омръзна ми ходя по сервизи и да давам пари за диагностика без резултат. Сигурно съм дал към 200лв вече само за диагностика и всеки ми казва "Нищо и няма на колата ти всичко си е наред". Компютъра няма ли да го хване дебитомера че не работи коректно
            Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

            Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Kamen
              Първоначално публикувано от Detron
              На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
              Можеш ли да приложиш симка за да видя къде се намира въпросната котва и електромагнит за да ги почистя и аз. Омръзна ми ходя по сервизи и да давам пари за диагностика без резултат. Сигурно съм дал към 200лв вече само за диагностика и всеки ми казва "Нищо и няма на колата ти всичко си е наред". Компютъра няма ли да го хване дебитомера че не работи коректно
              При твоята кола няма никакви котви и магнити Не винаги компютъра хваща дебитомера като грешка даже много рядко Трябва диагностика да знае кво прави за да го хване
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobo
                Първоначално публикувано от Kamen
                Първоначално публикувано от Detron
                На 146-цата няма моторче. Управлението на празен ход е чрез електомагнит и котва. Имах подобен проблем, който се проявяваше само при топло време. Почистих и смазах котвата с WD-40 и проблема се разреши. Почти съм сигурен, че и при теб е така.
                Можеш ли да приложиш симка за да видя къде се намира въпросната котва и електромагнит за да ги почистя и аз. Омръзна ми ходя по сервизи и да давам пари за диагностика без резултат. Сигурно съм дал към 200лв вече само за диагностика и всеки ми казва "Нищо и няма на колата ти всичко си е наред". Компютъра няма ли да го хване дебитомера че не работи коректно
                При твоята кола няма никакви котви и магнити Не винаги компютъра хваща дебитомера като грешка даже много рядко Трябва диагностика да знае кво прави за да го хване
                Е какво регулира празния ход при мен. Не е моторче на празен ход, не е електромагнити и котви, никой не казва какво е, само каквате какво не е. Може да нямам празен ход знае ли се, може изобщо да нямам ход на колата ми . Някой ще се хване ли да ми обясни на мен простия пилот на въпросния "самолет".
                Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                Comment


                • #53
                  Чети тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5

                  и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5

                  и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...CF%D5&start=15

                  Ако не ти стига просто потърси с търсачката
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Bobo
                    Чети тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5

                    и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...ight=%CC%CF%D5

                    и тук:http://alfaromeo-bg.com/forum/viewto...CF%D5&start=15

                    Ако не ти стига просто потърси с търсачката
                    Много ти благодаря.
                    Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                    Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                    Comment


                    • #55
                      Камене, извинявам се, че внесох много неяснота с моите "електомагнит" и "котва". Може би поста съм го дал в "нетрезво" състояние и е страшно неточно. Става въпрос за електроклапан (electric valve). Поне така го пишат в англоезечните форуми. http://forum.alfa145.com/index.php?act= ... st&id=4415 Това не е моторче, а намотка, в която има магнит, който се заврта около оста си под определен ъгъл и пропуска допълнително количество въздух към инжекторите. По този начин прави байпас на дроселната клапа, която се отваря само при натискане на педала за газта.
                      При мен имаше омаслен прах около магнита и това пречеше той да се завърта. Почистих го с WD-40 и добре го забърсах. Имаше ефект. Пробвай и ти! Успех!
                      Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                      Comment


                      • #56
                        и при мене е така, либрата студена се дави, тя както е автомат първите 1-2 светофара едвам ги взимам, и като мина 2000 оборота се изтрелва, така е първите 2-3 минути доката е студена, а също така като стигне 5000 оборота буквално забива муцуната и спира да ускорява докато не натиснеш газ до дупка, тогава ускорява едвам едвам, а преди 5000 оборота ако натиснеш газ до дупка неще да ускорява,

                        та утре сутринта съм във Ванто да кажат какво й е болно,
                        аз първо мислех въздушен филтър, ама го снемих и пак е така, сега си мисля за свещи примерно, но утре ще разберем ...

                        п.п. А и вариатора ми се варти в главата, или VIS-a щот май той оказва ефект след 5000 оборота ...
                        утре ще споделя ...

                        Comment


                        • #57
                          Проблемите при студен двигател е в режима на празен ход и всички компоненти, които влизат там. Щом като загрее двигателя работи добре, значи проблемите са в пусковите системи. Вариатора е за друга цел, не мисли за него в този момент, за въздушния филтър също.
                          Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                          Comment


                          • #58
                            и при мене се оказа ДЕБИТОМЕТЪРА, да ми е честит - около 600 лева, а и трябва с поръчка щото няма, иначе е същия като на 156 ...

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Detron
                              Камене, извинявам се, че внесох много неяснота с моите "електомагнит" и "котва". Може би поста съм го дал в "нетрезво" състояние и е страшно неточно. Става въпрос за електроклапан (electric valve). Поне така го пишат в англоезечните форуми. http://forum.alfa145.com/index.php?act= ... st&id=4415 Това не е моторче, а намотка, в която има магнит, който се заврта около оста си под определен ъгъл и пропуска допълнително количество въздух към инжекторите. По този начин прави байпас на дроселната клапа, която се отваря само при натискане на педала за газта.
                              При мен имаше омаслен прах около магнита и това пречеше той да се завърта. Почистих го с WD-40 и добре го забърсах. Имаше ефект. Пробвай и ти! Успех!
                              АВЕ КОЛЕГА ЗАБОЛЯХА МЕ ПРЪСТИТЕ ОТ ТЕБЕ ТИ СИ МНОГО ЗАБЛУДЕН КАТО ТИ НАПИША ЕДИН ПЪТ НЕДЕЙ ДА ТЪРСИШ ПОД ВОЛА ТЕЛЕ А ПОМИСЛИ МОТОРА НА КАМЕН НЯМА НИЩО ОБЩО С ТОВА ДЕТО ТИ СИ МИСЛИШ
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #60
                                Колеги открих къде ми е проблеми. Ходих вчера в сервиза на BOSCH и там ми сложиха чисто нов дебитомер на BOSCH и колота полетя. Коренно се промени вървенето. Има само един проблем - искат ми 508 лв. за новия дебитомер.
                                За сега оставам със стария дебитомер който ми казаха че са го почистили и осещам известно подобрение. За сега немога да дам толкова много пари за дебитомер.
                                Alfa Romeo 146 1400 L MEDIO 16V TS '00 - Бивша

                                Чат за съфорумци: http://clubalfaromeo.walker-bg.info/

                                Comment

                                Working...
                                X